Andreas, ansvarlig for Polen, Baltikum, Frankrike samt oppfølging av kunder
Andreas, ansvarlig for Polen, Baltikum, Frankrike samt oppfølging av kunder

Vi har kunder som har vært med oss helt fra starten i år 2000. Vår typiske kunde er en bedrift med 3-50 ansatte.

Hva kundene våre sier om oss:

I over 10 år har SMB Logistics vært vår foretrukne leverandør på transporttjenester fra store deler av Europe. I en hektisk hverdag med stadig flere krav til forutsigbarhet og effektiv prosjektgjennomføring, er man avhengig av samarbeidspartnere som bidrar til å ivareta våre kunder på en best mulig måte.

Gjennom sin fleksibilitet, tilgjengelighet og evne til å løse utfordringene på en rask og effektiv måte er nettopp SMB Logistics en slik samarbeidspartner.

Vi behandler alle våre kunder som VIP kunder, og gir dem full oppmerksomhet.

Kundene opplever oss som raske og presise med tilbakemeldinger. Det er lite ‘’hassle’’med oss. Det er lett å få tak i oss, vi gjør en bra jobb og vi leverer når vi skal. Vårt mål er å gi kunden en optimal og positiv opplevelse. Vi leverer etter våre verdier: Høy service grad, toveis kommunikasjon, og stor grad av fleksibilitet.

Mange store selskaper har egen logistikkavdeling. De mindre firmaene har ikke den muligheten, men trenger noen som har inngående kunnskaper om internasjonal transport. Det er der vi kommer inn i bildet. Vi løser kundens utfordringer og gjør det enkelt for kunden.

Mange kunder er veldig trofaste mot oss. Dem får den personlige servicen dem har behov for, bra fraktpriser og trenger ikke å engasjere seg i transporten siden vi tar hånd om alt.

Vi belønner våre kunder for deres lojalitet med å gi dem med en enklere hverdag.