I SMB Logistics er det tre ansatte i tillegg til sjefen Thomas. Thomas og Andreas etablerte selskapet i år 2000.

I 2004 gikk Andreas inn i pensjonistenes rekker.

Franziska ble ansatt og ble opplært til å gi god personlig service til våre kunder. Hun betjener i dag tjener England, Tyskland, Sveits, Holland, Belgia og Italia.

En annen ansatt, Andreas, har ansvar for Polen, Baltikum, Frankrike samt oppfølging av kunder m.h.t til betaling.

Mathias, sønnen til Thomas, har ansvar for Sverige, Tyrkia og innlandstranporter.

Vår fremtid er å fortsette å være en liten og fleksibel logistikkbedrift. Vi legger til rette for at våre ansatte skal ha en normal arbeidsdag innenfor normal arbeidstid og med mulighet for å ha hjemmekontor.

Fra Thomas tidligere erfaringer som ansatt i større norske transportbedrifter med mye overtid, ble det ved etableringen meislet ut en filosofi der overtidsarbeid ikke skulle være nødvendig. Thomas ville bevise at dette er fullt mulig!

”Vi har fått en mye enklere hverdag etter at vi har inngikk samarbeid med SMB Logistics AS. Personlig service, tett oppfølging av våre leveranser og raske tilbakemeldinger er noen stikkord som kan brukes.”